Inlineshockey-VM!

Så bar det äntligen av till Karlstad igen, efter typ tre månader. Först var jag inne i träningsarenan, och såg Brasilien-Japan i B-gruppen. Sen gick vi på en promenad för att hitta en affär, och gud så vackert det är i Karlstad. Jag borde flytta dit. Vi stannade på en uteservering och åt pizza. När vi kom tillbaka var det Finland-Slovenien i LLA, så himla kul. Jag flyttade in i Resturangen på arenan, där en massa människor satt och tittade på Argentina-Brasilien på fotbolls-VM! Inte lätt för Brasiliens inlines-lag att spela VM samtidigt då. Men snygga var dom.
Såg Kanada-USA, och sen Äntligen var det Sveriges tur! Så jävla duktiga! Och när jag trodde allt var klart för att vi ledde med 5 minuter kvar, och åkte ner mot huvudingången, så hade Tjeckien vänt och vunnit! Äsch då, så syynd! Dom var värda en till VM-final! Tack till alla inblandade för en underbar eftermiddag och kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0