Min dag

Hej igen! Neej, jag är inte uttråkad, som måste skriva två gånger på en dag... Skulle ju åka till Sandhamn idag när det är världens finaste väder. Jahapp, då gick det ingen båt dit idag...gick förhoppningsfull till Vaxholmsbåtarna istället. Då hade dom ingen ramp så man kom av med rullstolen vid framkomsten... Så då fick det bli djurgårdsfärjan ist. Den gick iaf. Satte oss på en uteservering och tog ett glas vitt. Såå mysigt! Sen gick jag ner till vattnet och tittade på nån som åkte trampbåt, och sen åt jag fish´n´chips i sällskap med en massa hungriga fåglar...
På det hela taget en mysig dag fast jag inte kom ut till skärgården...
Åh, vad jag vill vara i Borlänge! Europe går upp på sen om 4 tim och 20 min! Men imorgon blir det Inlines-hockey-VM i Karlstad! Hur mycket längtar jag inte dit då?
See you!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0