Såå snygga!



Hej! Kolla här vilka snygga skor jag hittade på Eurosko i Globen Shopping idag! Men t.om. strl 35 var för stort för mina babyfeets. Fick i alla fall lov att ta en bild på dem och gå hem och drömma...önskar man kunde göra fotförstoring. Alla damstorlekar börjar ju med 36. Men det var kul att gå och hälsa på i världens bästa affär...Djurgårdsaffären, så klart! G. är bäst! Tack för idag, tjejen!
Annars har det varit hur varmt som helst, 35 grader igår, gick inte att andas..Idag har det varit 32..svalt och skönt. Det är värsta superrean på stan! Har köpt en klänning, en blus och ett linne! För 50 kr styck! Älskar rea! Nu ska jag drömma vidare om mina icke inhandlade skor...Bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0