Vissa dagar borde man inte gå ut.

Skulle gå till strömkajen och se på Red bull-tävlingen. Då kommer jag snett uppför en trottoarkant, så bakhjulet ramlar av! Mitt på en refug, mitt i gatan, mitt i Red Bull-tävlingen! KUUL..not. Satt där i en och en halv timme, i larmet och sorlet från tävlingen, och försökte få tag på en bärgningsbil. För Permobil hade stängt...det är ju söndag. Dom kan ju sätta sig själva på en mitt-trottoar på tre däck i 28 graders värme i två timmar, får dom se om dom inte tycker det vore värt våra skattepengar att ha permobil service öppet på helgerna! Grr!
Till slut kom en snäll gammal farbror på cykel som hade verktyg med sig, och han fick fast däcket igen.
Nu ska jag skriva om nåt mycket trevligare: Karlstad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0