Marley!

Hej! Måste bara berätta om min fantastiska läsupplevelse denna vecka. "Marley och jag" är det roligaste jag läst på flera år. Den handlar om en 45-kilos labrador med typ ADHD. Han är helt galen men helt underbar! Kan inte låta bli att än en gång konstatera att den största och trognaste kärleken är den mellan människa och djur, så är det bara. Ingen annan varelse blir så ohämmat glad att se en, även om man setts 5 minuter tidigare. Tänk om vi människor skulle hälsa varandra med stora blöta pussar varje gång man sågs, eller troget springa vid ens sida i 10 år. Även om det innebär uppätna vattenslangar, strumpor eller betydligt intimare saker. Så skulle det vara värt vartenda öre! Gud vad jag vill ha en katt eller hund, det är den enda kärlek man behöver. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0