Ofrivilligt närgånget tittande på golv.

Hej igen! Det har hänt lite sen sist. I lördags var vi ut på OJ OJ OJ-bar. Det blev lite väl mycket för min del så det resulterade i en rejäl baksmälla med sängliggande på söndagen.  (Men det var gott med Irish Coffe).Tog mig sen till slut ut i solen och åt en sen sushi-lunch på Riskornet på Ringvägen.
 
Idag skulle jag äntligen prova ut mitt ståstöd som jag haft stående i hallen i en månad. Då tålde det inte min vikt när jag skulle stå i 80 grader, så det tippade över och jag fick värsta wiplash-ont i nacken. Och en titt på golvet ur ett lite väl närgånget perspektiv.
Så nu sitter jag här med en ömmande nacke och svär över en tippbräda som inte tål 60 kilo när det ska tåla 150!

Så nu får det bli en tekopp, filt och dagbok resten av kvällen!
Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0