Stockholm igen.

Hejsan! Nu är jag hemma igen efter 5 härliga dagar i Äppelbo. Och som vanligt vill jag aldrig åka tillbaka till stockholm när jag varit hemma. Trots spöregn i 5 dagar var det underbart. Vi fick besök av min kära moster, morbror och kusin andra dagen.
Vi var oxå en sväng till min mormor o morfars gamla stuga, sååå mysigt. Vi spelade yatzy och lyssnade på regnet som smattrade utanför. Igår fick jag besök av mammas arbetskamrat som kom ridande över gräsmattan, så nu har jag pussat en hästmule för första gången på väldigt länge...myys! Sen hälsade vi på moster o kusiner i deras nya hus. Tur att det bara är fem dagar tills jag ska hem nästa gång!
<3
Äppelbo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0