Feber...

Hej. hej. Herregud, vilken natt. Vaknade kl. 02:02 och undrade om jag låg i en bassäng. Jag flöt av feber. Kastade av filten som jag tyckte jag varit så smart att jag lagt på mig för att jag frös 2 timmar tidigare. Och kunde omöjligt somna om. Typ vid fem ville mina bruna som jag, och sen drömde jag så sött tills min kära syster ringde och väckte mig kl. 09:20...och sa att hon oxå var sjuk. Tydligen har jag smittat henne. Nåja, inget ont som inte har nåt gott med sig... jag slipper det tråkiga mötet på fredag.
Hoppas bara jag blir frisk tills jag ska hem till mitt kära Äppelbo nästa vecka.
Puss på er. (Cyberpussar smittar förhoppningsvis inte)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0