Grattis Mamma!

Börjar dagen med att säga Grattis på Mors Dag till världens bästa mamma! Synd att du inte stannade nån dag till så jag hann fira dig idag! Annars mår jag faktiskt inget bra idag..feber, ont i hals och huvud. FYY! Så det blir till att kura ihop sig framför datorn och se på "Allt för min syster" istället!
Hoppas den är lika bra, som "Twighligt"-filmerna var som jag såg i går och i förrgår. Längtar redan till den 3:dje filmen "Eclipse" som har premiär den 30 Juni. Man kan ju inte låta bli att bli lite småkär i Edward - barnsligt, jag vet...men, men.
Puss på er gott folk!


Kommentarer
Monica

Tack så mycket. Krya på dig. Kramar från mamma

2010-05-30 @ 10:43:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0