Gran canaria!

Vilken helg det här blev! Intensiv och rolig. Mamma o dom kom ju hit, och på fredagen var det byte av Permobilmotor som gällde, så då gjorde jag inte mycket. På Lördagen skulle vi med mamma ut och köpa jacka. Det slutade med att jag kom hem med världens snyggaste grå jeansthigthts istället. Jag var den enda som handlade. Igår gjorde vi ett nytt försök på Dea och då blev det jack-köp för henne, och så firade vi förstås Fars Dag!
Och det bästa av allt: Jag bokade en resa till Gran Canaria 29 jan-2 feb! Wii!! Äntligen ska jag få komma utomlands igen! Det är tre år sen sist.  Idag har vi städat och rensat ut en hel del gamla saker...
Nu kan det väl få bli torsdag...
Puss














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0