Suck

Återigen har jag blivit tvingad att foga mig för alla andras vilja. Nu är det bestämt att jag ska få den där jäkla takliften monterad så jag kan stå. Så jag hoppas alla blir nöjda nu, efter 10 års tjat. Fy så jävla  fult och muppigt. Det var den pojkvännen det. Suck.
Nu ska jag sluta klaga och berätta om vilken mysig dag det här var innan arbetsterapeuten kom och förstörde den. Det har spöregnat hela dan och jag har suttit inne och sett på när dom sista löven fallit av trädet här utanför. Druckit te och läst underbara Wallander-deckaren. Den nyaste. Så himla spännande. Och sen fick jag se en skymt av världens bästa på hockeyn igår oxå. Plus att vi vann över SSK. Och på fredag är det äntligen öppen träning! OCH, det bästa av allt! Fr.om idag är jag ledig 4 dagar i sträck! När hände det senast? Inte ett endaste möte el. utprovning i sikte! Puss på er och glöm inte att titta på när löven faller.

http://www.youtube.com/watch?v=AZhQABM0ZjE


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0