Vansbro!

Heej! Har haft en helt fantastisk helg i Äppelbo och Vansbro! Först hem och se på Idol där en favorit återigen fick lov att lämna, sen dan efter var det äntligen dax för nostalgi i stora mått: United! ÅÅH, der var sååå roligt att träffa en massa gamla vänner, äta massa god mat och få lite för mycket innanför västen, precis som det ska vara! Jag sjöng mig hes och tog en massa kort, hoppas få upp några här så småningom. Önskar bara att Keen Hue kunde göra likadant, ingen skulle bli gladare än jag!
Dagen efter tog vi en lång promenad med min fina moster, och sen kollade jag in vårat gamla hus som nya ägaren målat om grönt med röda fönsterluckor. Så efter bara tre timmars sömn på lördagsnatten var man ganska mör i bussen på väg hem igår.
Tack o bock än en gång alla fina vänner och United för den bästa kvällen på länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0