Vilken dag!

Gud vilken dag! Först gick jag upp 7:30 för att hinna till sjukgympan, då hade hon dubbelbokat sig så jag fick gå hem. Sen skulle vi ju åka och äta på Jimmys Steakhouse...då hittade vi det inte. Jag trodde naturligtvis att jag fått fel adress, så jag bad chauffören köra till skolan för att jag visste att resturangen syntes därifrån. Då hade dom lagt ner den! Det låg en annan där! Typiskt.. Jag gick dit och ringde hon Anette, som inte svarade. Så småningom kom hon och då visade det sig att jag inte ens kommer in på det ställe som var meningen, så då fick vi ta ett sushi-ställe mitt emot. Som om det inte var nog med strul denna dag, så missade vi färdtjänsten hem oxå! Så efter många om och men kom jag hem och kunde ha sjukgympa 16:45 istället.

Så nu tänker jag tagga ner med en bra låt:

http://www.youtube.com/watch?v=TIR9lJclm2I&NR=1&feature=fvwp

"We´re smiling but we´re close to tears"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0