Museeum

Glömde visst att blogga igår. Hamnade på ett astråkigt möte om våra pilträd här ute i vintertullsparken. Vi vill ju få dom ansade eller helst borttagna helt, för det går inte att se nåt från våra balkonger! Dom sket fullständigt i vad vi sa. "Det går inte att hugga ner friska träd, det förstör miljön". Då kan dom sätta sig på våra balkonger själva och se om dom ser nåt! Blev så arg så jag gick hem.
Idag ska jag med Kultur-klassen på Polis-museeum. Känns som om man skulle behöva bli polis själv för att folk ska lyssna på vad man säger. Vi lever väl i en demokrati eller? Vi var typ 40 mot två därinne igår. GRRR!!
Tur att jag får se mitt älskade hockeylag på tv:n ikväll iaf!
Forza Djurgår´n!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0