NEEJ och JAAA!!! (IDOL o OKEJ)

Jag blir så arg så jag måste blogga lite. Man kan ju undra vad Idoljyrun håller på med egentligen. Först vill inte Alice vara kvar som är bäst av alla, och nu röstas Linda ut istället för den där töntiga Tom Jones-kopian!!! Som jag skrev på Facebook, han kan väl vara med i Dansbandskampen eller sånt där han hör hemma istället! FYYY vad orättvist!!

Nu ska jag skriva om nåt mycket roligare istället! Dom ska skriva en bok om OKEJ-tidningen! JIPPI!!! Det kommer bli lika roligt som när dom släppte glass-nostalgiboken - om inte bättre! Tänk hur det var, Dag Finn naken i badkaret, hur kunde dom ens gå med på sånt på den tiden? Men det var som reportern i kvällstidningen skrev: Det var ju det enda sättet att nå ut, det fanns inget MTV, inget You Tube, så artisterna gick med på vad som helst. ÅÅÅHH; vad jag ska köpa den sen!!!

GOD NATT!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0