Skolan!

God morgon, vänner! Kors i taket, men idag ska jag börja plugga! Det trodde ni inte om mig va? Det trodde jag knappt själv. För bara andra gången i mitt liv ska jag plugga nåt som jag VILL plugga, och inte nåt som jag blir tvingad till. Förra gången jag gick i skola frivilligt var det på Skarpnäcks folkhögskola, Skrivarkurs för funktionshindrade. Den här gången blir det på Lärvux, istället för Komvux. Kultur o Fritid låter jättekul, och jag hoppas det blir det oxå, så att det inte blir som så många ggr förr, att jag är mycket "duktigare" än övriga deltagare, dvs, har ett mycket lindrigare handikapp. Men vi får se om jag passar in. Håll tummarna för mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0