Europe!

Det finns konserter och så finns det konserter...men den jag var på igår hör definitivt till topp fem.  Jag gick på Melissa Horn och smälte som smör, jag gick på Hoffmaestro och undrade om Grönan skulle stå kvar nästa dag. Jag gick på Europe och insåg vad som är meningen med livet...och jo, John Norum är fortfarande lika snygg som 1986! Det var så härligt att förflyttas 23 år tillbaka i tiden, och jag var inte en dag äldre än 13 igår kväll. Hann nästan inte upp på karusellen innan den stängdes för att det var för fullt.
Helt sjukt, nästan lika mycket folk som förra veckan!
Men det här var mycket bättre. Vi satt bredvid ett gäng i puben som ordningsvakterna blängde på för att vi sjöng "Superstistious" högt för alla som ville (och inte ville) höra på. Man måste ju få sjunga upp?!!!
PUSS alla gamla AOR-rockare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0