Hm

Det var som jag trodde. DP får inte heller ta emot LSS-treor. Vad skönt det måste vara för kommunerna när dom kan gradera en i siffror och bestämma att just vi inte får daglig verksamhet. Undrar om den här diskrimineringen skulle få förekomma nån annanstans i samhället? Fast jag glömde, vi får ju söka daglig verksamhet, men vi kommer aldrig få nån laglig rätt till det. Tillåter dom att vi söker bara för att få njuta av att säga att vi inte har nån rätt till det, det känns så iaf. Så nu får jag istället luta mig mot fina gamla hederliga socialtjänstlagen, som alla med minsta insyn vet är mycket svagare, men vad gör man inte, för att sätta kommunen i arbete ännu en gång? Jo, söker så klart. Jag vill ha nåt att göra nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0