Första gången

Lyssna här vad jag hittade på YouTube:

http://www.youtube.com/watch?v=FUAUs_9Qd7k

Jag har inte hört den spelas på flera år och det är iaf 7 år sen jag hörde den live. Underbara Midsommardags-kvällar på Storänget i Nås, underbara Snowstorm!


Blev förövrigt uppringd av Stenmarck Casting nyss, dom ville ha med mig i en reklam för leasing-telefoner, men som vanligt hade dom inte läst det finstilta där det står att jag sitter i rullstol. Jäla skiit fan! Andra gången på en månad det händer, att jag blir erbjuden en reklamfilmsinspelning som jag måste tacka nej till! BUU!!
 När jag sen kom hem ifrån Ringen där jag var när dom ringde, hittade jag en annons på filmcafe där dom sökte nån som kunde hoppa i vattnet med hjälp av en rullstol! OBS! Rullstolen skall inte ner i vattnet, stod det. Ha, ha, roligast idag! Undrar hur dom hade tänkt att det skulle gå till...kunde i varje fall inte söka då jag inte betalat medlemsavgift på Filmcafe´.

Nu ska jag lyssna, njuta, och låtsas att jag är i Nås...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0