Hm

Hej. Ofta man skriver för att man är så fruktansvärt uttråkad, men nu gör jag det. Jag borde vara glad. Har sett på en skitbra tv-serie halva dan, gått och handlat tre ggr för att jag inte haft nåt bättre för mig, köpte ytterligare en trisslott som jag naturligtvis inte vann nåt på osv. i all oändlighet.

Önskar jag kunde va en sån som skrev om hur fruktansvärt stressigt det varit på jobbet idag, att jag inte hunnit med hälften av allt det jag velat, men våra liv är ju aldrig så. Eller iaf inte med dom sakerna som innehåll. Så vad har jag gjort: Pratat med en doktor två gånger, ansökt till tre olika kurser på Lärvux (fast jag bara är berättigad till två av dom), och som alltid, sett på tv.

Önskar jag hade bättre betyg så jag kunde söka in på nån annan utbildning än dom på Lärvux. Jag är ju faktiskt inte utvecklingsstörd. Nä nu fick jag sällis!

So Long!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0