Loppis är kul!

Får lov att skriva igen idag, för det jag skrev om senast var ju faktiskt i förrgår! Skulle åka på Myrorna i Hjorthagen för att A. sa att det var bra och att vi varit där förut vilket inte jag kom ihåg. Hittade tre böcker till och en film! Jag är inte klok, jag vet. Har köpt 5 på en vecka nu...men man får när det är second hand. I alla fall så krånglade hissen under hela tiden vi var där, och när vi skulle hem hade den stannat helt. Kul. Not. Butiksägaren sa att det kunde ta två-tre timmar att få dit en reparatör. Varför ska sånt här alltid hända mig?

Tog helt fräckt upp en av böckerna jag skulle köpa och började läsa, eftersom jag ändå inte kunde gå och betala den. Men precis då kommer en annan som arbetar där och säger att hissen funkar igen. Kom hem en timme senare än beräknat, så vi bestämde oss för att lyxa till det med lunch från Ellies kök o bar, skitgott var det. Sen gick vi till Sickla köpcentrum och köpte varsin skitgod smoothie som A. fått rabatt på. Och eftersom skolen skinit hela dan också så blev slutet gott, allting gott.

Nu sitter jag och gottar i mig flera avsnitt av gamla härliga "Huset Fullt" på datorn!




Kan man vara sötare än systrarna Olsèn?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0