Sola skiner i Karlstad!

Jo, det var faktiskt sant idag! Nyss hemkommen från ytterligare en helt fantastisk dag/kväll i Värmlandsmetropolen! Varför bor jag inte i Karlstad för? Jag trivs ju så himla bra där. Fast det hade kunnat bli en inte alls så kul dag. Det började med att jag inte tog mig ut ur bussen när jag kom fram! Eeh...ok. Permobilen bara tvärvägrade flytta sig nånstans, och det lyste en röd prick i Permobildäcket på displayen. Jag fick panik och försökte ringa permobil- service när jag kom på att det var lördag och stängt. Bravo. Då visade det sig att chauffören hade råkat slå på en broms på däcken som jag aldrig nånsin hört talas om att jag ens har.

Efter denna lilla incident tog vi oss in i arenan och fick pengar tillbaka på biljetten som jag råkat betala för mycket i Stockholm.

Väl på plats var matchen helt underbar, och efteråt träffade jag ett par spelare och min kompis och hans familj från Örebro.

Two done, two to go!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0