Underbara Äppelbo!

Det här artar sig till att bli en skoblogg snart, men jag kan bara inte låta bli! Kolla här vilka snygga:
Dom fanns t.om i min sorlek...men det hjälper ju inte mina fötter....Älskar Brandos skor!

Vilken fantastisk helg det här har varit annars! Fick t.om. avnjuta känslan av att sitta och titta och lyssna på när hästar äter hö, det är det härligaste ljud som finns! Och så fick jag träffa 4 av mina kusinbarn, och pussa på dom lite! Sen fick jag äntligen göra ett premiär-besök på Äppelbos nya affär och värdshus, ååh vad stort och fint det var! Vill nästan flytta hem, bums!
 Svenne Rubins-konserten var helt underbar, som alltid! Kul att träffa dom igen. Bilder kommer nog senare. Vilken sommar vi har, i april, liksom! Skål!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0