Vårstämning i stan!

Goddag! Jag vaknade rätt abrubt idag efter att ha sovit väldans skönt i natt. Idag blir det lite fix och trix inför resan till Karlstad imorrn. Jo för nu är det ÄNTLIGEN dags igen! Två-tre veckor är alldeles för länge emellan såhär i slutspelstider! Ska köpa snacks till resan imorrn, och då måste dom ta och vinna, tycker jag faktiskt! Spelade till 23 nånting igår, så därför är jag rätt mör idag. Jag hann tydligen missa att brandlarmet utlösts - en gång till detta i slutspel.

Jaha, vad ska man äta idag då, tro. Är så trött på att hitta på maträtter! Nånting blir det väl. Så med världens bästa sommarlåt i datorn ska jag ta och sätta fart här...

"Solen klättrar ner från skyn, och bilarna kör i karavan...."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0