Den värsta dan nånsin

Jag har väntat med att skriva hela dan...vet inte vad jag ska skriva.
Det här är tveklöst den värsta dan i hela mitt liv.
Igår kväll hade min kompis F skrivit R.I.P i min andra kompis logg.
Jag trodde han menade att det hänt nåt med en kompis till dom, men det var U. som dött!
Jag fattade inte vad jag läste.
Började ringa runt och det är verkligen sant. Äckligt, fruktansvärt på riktigt sant.
Det finns nog ingen som betytt så mycket för mig, och på ett alldeles speciellt sätt.
Jag tror vi gjorde allt tillsammans. Badade, lekte, red, åkte kanot, spelade klädpoker och flög flygplan. Men framför allt, så lärde du mig dansa! Och det är jag så oerhört tacksam för!
Jag vet inte hur vi ska klara oss utan dig din underbara tok, men vi måste väl.
Älskar dig för evigt!

 1972-11-15 - 2011-08-23

http://www.youtube.com/embed/lcOxhH8N3Bo

 Den här låten är bara vår!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0