Grammofonspelare!

Det kändes gammalt att skriva så - har varit på loppis och köpt en gammal LP-platta med Dire Straights! Nostalgiskt att få använda en hederlig gammal stereo - och att den dessutom fortfarande funkar! Topp! Känns som förr i tiden när man var uppe på vinden och använde vår gamla spelare..

Ikväll blir det ännu mer nostalgi...för då är det en konsert med självaste Europe på tv:n!!
ÅÅh, vad det ska bli underbart att se dom igen! Förstår fortfarande inte hur jag kunde missa datumet i somras när dom uppträdde på Gärdet...och jag ska låtsas vara deras största fans?

På tal om nostalgi! För några dar sen var det chatt med Anders Tengner från OKEJ-tidningen i Aftonbladet, och jag fick bara lov att skriva hur bäst han är. Och att han gjorde mig till

hårdrockare. "Gulle dig, Maria", svarade han då!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0