Jordgubbar, Choklad och Vitt vin

Sitter här och myser med min bästaste syster. Först har jag fortsatt plöja Baywatch idag, sen var det meningen att jag och siss skulle på Jerry Williams på Grönan, men jag kommer visst inte alls dit så många gånger som jag vill under sensommaren. Det spöregnar, så nu blir det vit choklad, vitt vin och jordgubbar istället! Och lite "Ice Age 2" hann jag också med innan Anette kom och tyckte att vi skulle se på vuxenfilm istället...hm, det går faktiskt mest bara barnfilmer ikväll...jag hade att välja mellan Ice Age, Shrek, Flickan och Matrix, vilket de flesta faktiskt är barnfilmer.

Jag hann med en sväng på mysiga Globen också, och lite surr med bästa G! Och fick som grädde på moset en skymt av bästa "Bengan"Hörnqvist!

Nice dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0