My heart will go on

http://www.youtube.com/embed/wLDoVZqWh0w

Hur kan det komma sig att jag aldrig lagt in världens bästa låt på min blogg förut - världens bästa låt från världens bästa film, skrev min kompis S. på sin Facebook-sida igår. Och jag kan inte annat än hålla med henne. Det finns inte många filmer i världen som är bättre än "Titanic".
Skulle gått på Orup ikväll men min kropp ville annorlunda, så jag fick stanna hemma. När vi skulle gå på bio tidigare idag gick inte hissdörren att öppna när vi kommit upp i biografen så jag fick snällt åka ner en våning  dit vi skulle se filmen, medans min assistent köpte biljetter. Det är väl tur att man aldrig går själv på bio. Tänker i vilket fall aldrig mer gå på Filmstaden söder - tacka vet jag Heron City!!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0