Take It Or Leave It

Ikväll vet jag inte vad det är med mig. Vill göra allt på en gång. Blogga, skriva dagbok, läsa och gå ut och gå. Jag börjar med att blogga. Och lyssna på världens bästa låt. Jag vet att jag ofta skriver så, men det spelar ingen roll hur många underbara låtar som spelas in (och framför allt då hårdrocksballader) så är den ändå alltid bäst. Det är den jag lyssnar på när jag är som mest ledsen, mest glad, eller vill ha allt som det var förr.
"Take It Or Leave It" med Keen Hue. Jag skulle göra vad som helst för att kunna lägga ut den här eller på facebook, men eftersom den aldrig gavs ut på skiva, så går det inte.
Det enda jag kan göra är att lägga ut ett kort på grabsen från tiden det begav sig, och gotta mig åt att jag ändå fick vara med om allt kul vi gjorde på högstadiet. Där allt i mångt och mycket ändå för det mesta handlade om musik. Så förlåt mig fotografen om jag snor ett kort som du tagit, men det är bara för gamla
goda tiders skull!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0