ljuv musik

Fick bara en sån lust att bjuda på en gamma favorit från gymnasietiden:

http://www.youtube.com/watch?v=w1o_tS3rslc

Den är så vacker och jag älskade den här LP:n då! Ja, tänk att det nog var den sista skiva jag skaffade på LP.

Annars då, jo, jag går här och tänker på Nisse. Våran älskade Nisse Ekman som kämpar så hårt och som var och hälsade på oss igår på matchen. Och så klart fick han en stående ovation och några nya sånger sjungna för sig. Inte ett öga var torrt. Gud, vilken fighter du är, Nisse!
Det var svårt att koncentrera sig på matchen, faktiskt. Men jag fick ett fint kort taget på autografskrivningen efteråt i alla fall.

Det finns bara en Nisse Ekman!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0