Trackslistan!

ÖÖÖh, undrar alla som är födda efter 90, är hon inte riktigt klok? JJOOO, det är jag. Jag är en av dom som tillhörde det Trackslyssnande folket på 80-talet, följde nitiskt varje lista från första programmet september -84 till sådär nångång -91. Ända tills man plötsligt en dag gick i gymnasiet och det blev lite töntigt att både läsa världens bästa musiktidning (OKEJ) och lyssna på Kaj Kindvalls ljuva stämma varje lördag. Och NU förstår ni, gott folk. Igår kväll hittade jag en sida där man kan föra över alla Trackslistor till Spotify! Jag blev helt lyrisk. Det är såå underbart! Jag har aldrig älskat Spotify såhär mycket!
Här har jag gått och sörjt att listan lades ner efter 22 år, och nu kan jag lyssna, hur många gånger som helst!
Märks det att mitt fredagsmys har börjat? (Redan på torsda´n)...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0