Gott nytt år!

Så är ytterligare ett år till ända - allting går så fort. Så vad har varit bäst det här året? Den 24 april kommer alltid att stå högt i kurs. SM-final, så härlig den var! För att inte tala om kvällen. Även om resultatet inte gick vår väg är jag jättestolt över mitt hockeylag.
Alla som flyttade där hemma tycks ha blivit nöjda, härligt!
Jag hade fyra assistentbyten vilket inte varit så kul men det blev bra till slut.
 Sen började jag ju skolan igen - vad jag nu har tyckt om det? Sådär, vi får se om jag fortsätter.  Vill ju mycket hellre ha ett jobb!  
Så jag ser tiden an och hoppas alla får ett riktigt bra år, var rädda om er själva och varandra!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0