Shopping

Hej, hopp! Nu har jag varit dålig på att uppdatera bloggen igen! Fy för mig, men har haft fullt upp med mellandags-rean. Och så har jag hunnit med ett biobesök! Gud så bra "Svinalängorna" var! Och så har jag dessutom hunnit med ett mindre trevligt besök på akuten också, men vad gör man inte för att ens kära kropp ska må lite bättre?
Mellandags-rea ja, idag blev det ett jack-inköp, och så har jag börjat utnyttja presentkortet som jag fick av LaVita i julklapp. Ett halsband och ett armband so far. Tidigare i veckan köpte jag också en väggalmanacka för 2011, med världens sötaste hundvalpar i! Nu är det snart dax att bänka sig för senaste Wallander-filmen på Canal +! MYYS!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0