Älskade Kesholen!


 En bild på mig och Maja, grannens lilla sötnos, från i somras!
 Nu är jag hemma igen, efter en helt underbar vecka med sol i Äppelbo!! Och det bästa, bästa av allt var att jag var på gårdsutförsäljningen på Kesholen!! ÅÅh, älskade, underbara ridklubb!! Fast alla hagar var borta och ersatta med kohagar(!) Ve och fasa!!Och på Zultans spiltplats hade dom byggt en hylla, och alla spiltor var borta...Men det var såå underbart att få åka dit igen, efter över 20 år! Lilla stallet var sig faktiskt likt, och "klubbhuset" hade blivit mycket högre,

eftersom det är boningshus nu. Jag var också hos syrran i Falun där jag crusade med K. och H. i värsta amerikanaren, och där jag träffade bästa Eva på Åhlen´s-parkeringen!

Och idag har jag suttit i värsta fina växthuset, tack S.
http://www.youtube.com/embed/mBVW06ZZ7yQ



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0