Festivalsommar och Dårfinkar och Dönickar.

Så har jag kommit hem igen då, från Sundsvalls gatufestival. Såg September och Orup, Oscar Linnros och Jason Derulo, Sahara Hotnights och Håkan Hellström! Så jävla underbart att vara på festival!! Funderar på att gå på allsången imorgon för att se Veronica Maggio som jag missade på festivalen för att jag inte var kvar på Lördagkvällen? Återstår att se hur vädret blir.

Och igår då, gjorde jag nåt som längtat efter så himla himla länge! Gick och hyrde världens bästa tv-serie för undomar på 80-talet, ´"Dårfinkar och Dönickar"!! Så jäkla suveränt. Har inte gått att få tag på innan. Nostalgi på högsta nivå. Nu finns det snart bara en tv-serie från den tiden som inte blivit

släppt på DVD, så snälla SVT, släpp den nu då.
..."Storstad"!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0