Bryan Adams!

Yes! Ikväll är det äntligen dax! Har väntat flera månader på denna dag! Värdens bästa Bryan intar Grönan ikväll! Gud vad längesen jag skrev  förresten, fy skäms på mig...men det är ju faktiskt sommar, och det har hänt en hel massa roliga saker!

Förra fredagen var jag på Petter och September på Grönan, så kul! På måndagen
var jag och E. på "Baksmällan 2" på Heron City, såå jäkla rolig! Ursäkta språket, men ibland måste man. Sen har jag också hunnit med att börja på en ny sjukgymnastik, haft skolavslutning på Skansen (bilder kommer förhoppningsvis senare), och så var jag också på Hjulteaterns uppspelning av sin pjäs i förrgår, så det har inte funnits så mycket tid till bloggande.

Och mitt i allt detta har jag plöjt världens bästaste tv-serie på datorn: Skilda Världar!
  

 

ÅÅHH, vad jag ÄLSKAR den!

Ikväll hoppas jag Grönan kokar när han spelar den här låten:

http://www.youtube.com/watch?v=eFjjO_lhf9c
                               
              PUSS!                           



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0