Hoppas, hoppas, hoppas!

Idag fick jag en knäpp idé! Tänkte att jag skulle ringa till Resursteamet där jag hade daglig verksamhet för några år sen. Bara för att höra om jag kunde få vara med på deras sommarläger som dom brukar ha i augusti. Det var bara det att dom ska ha lägret redan nästa vecka, och då har jag typ miljoner tråkiga möten som jag måste gå på, så då blev det inget...Men ändå! Han blev såå glad när jag ringde och sa att jag måste komma dit på lunch!
ÅÅH, vad glad jag blev! Har inte varit dit på 3 år efterrsom jag aldrig vill åka därifrån när jag väl kommit dit, och det är så jobbigt! Jag pratade med honom i tre minuter och blev genast på bra humör! Den effekten har dom alltid på mig, underbara Resursteams-personal! Tänk om jag nån gång kunde få ha lite tur med mig i livet oxå, så brevet som jag skrev till kammarrätten idag tas upp och går igenom, ingen skulle bli gladare än jag!
Det enda jag vill ha i det här livet är ju lite vänner och sällskap...ska det vara så svårt att förstå det, regeringen?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0