Fettisdag!

Jahapp! Idag är det visst fettisdag, fast inte har jag fått mig nån semla inte! Har haft mycket viktigare saker för mig! Jag ska till Karlstad på lördag! Jippi! Efter mycket tjat och gnat på kommunen, då det var "ett stort undantag" att få en resa utan tillstånd. Jamen skit på er, andra kan beställa en resa till amerika i natt om dom vill, och ingen jävla LSS-pamp sitter på sin höga stol och bromsar! Tji fick dom!
Nu får jag gå på 3 slutspelsmatcher på 5 dar, och dessutom med inslag av världens bästa! ÅÅh, Vad jag e lycklig, och ååh vad jag längtar!!

Fast först ska vi ro i land den första kvarten i Luleå med DIF, och det är såå nervöst att sitta hemma framför tv:n..fast jag fick som tur är sällskap! Härligt!!

Full Fart Framåt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0