Helt sjukt!



Kolla här vilken fin sko jag hittat på nätet! Men som vanligt får jag bara sukta efter dom på bild. Den skulle passa perfekt till mitt nagellack för övrigt. Får lov att skriva igen idag, för förut hände det sjukaste ever. Jag skulle vända och bara åka in från min balkong när min assistent utbrister: - Men gud, varför ligger det en kondom på balkongen! - Va? utbrister jag. Då ligger det, helt ärligt, en vattenfylld kondom under balkongdörren, som nåt slags dörrstopp! Hur i hela friden har det gått till? Till saken hör att jag bor 1 trappa upp! Nån måste ha slängt dit den. Ja, ja, det kan väl bara hända i mitt spökliv.
                                                         Herrå.


Kommentarer
anettn

Ha,ha,ha.Vilda lekar,de va ju tur att den höll, annars hade ni väl funderat ännu mer, om det låg en använd där =)

2011-03-24 @ 16:00:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0