hemma!

Är nu hemma efter en helt fantastisk dag i Karlstad. Visserligen blev det ingen vinst men en underbar upplevelse som alltid när man åker dit. Köpte en väldans fin tröja oxå som jag hoppas få signad nån gång i framtiden! Men återigen...jag blir så TRÖTT på dessa jävla idioter som bara följer med för att förstöra på hockeyarenorna runtom Sverige! Rökbomb i Luleå läser jag om i mobilen under första perioden! Hur är folk funtade! Kunde knappt koncentrera mig på matchen av rädsla för att det skulle hänt spelarna i Luleå nåt! Och så efterspelet i Karlstad...som tur var missade jag dom hemska scenerna för att vi gick ut från arenan så tidigt. Skäms den som gjorde det!
Ok att det är tuffa tag på isen under slutspelet - men låt det stanna där! Det är sport vi håller på med, inte krig!
Så, nu har jag avreagerat mig lite och kan koncentrera mig på min fina söndagsmiddag som väntar på mig ute i köket.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0