Tv- inspelning.

God kväll. Är otroligt trött ikväll efter två intensiva dygn med först tv-inspelning och sen tandläkarbesök och däremellan nästan ingen sömn alls. Tv-inspelningen var hur rolig som helst, men får inte avslöja nåt om innehållet förrän serien börjar sändas. Varför gör det alltid så ont när grabbarna lämnar laget? Ibland undrar jag varför jag håller på med hockey överhuvudtaget. Då jag bara förlorar mina favoritspelare år efter år, och den här gången har dom verkligen gått för långt. För mig har det alltid varit viktigast vilka spelare som spelar i DIF, inte att DIF ska spela bra.

                                                                     #39 i mitt hjärta för alltid!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0