Underbar kväll

Trevlig helg på er i stugorna! Igår kväll hade jag en sån där underbar hockeykväll igen som man bara har några gånger i livet. Visserligen fick jag utstå både spott och spe (plus en nerslängd mugg med läsk) från AIK-klacken bakom mig, men det förstörde inte min underbara kväll.

Nu har dom 2-0 i matcher, two to go alltså! Härligt! Dessutom kom det en kille bakom mig och sa: - Ursäkta, du vet om att du har ett Djurgårdsmärke där bak, ska du ha det? -Ja, svarade jag glatt och fortsatte heja på Färjestad.

Orkade liksom inte ta diskussionen.

Min assistent sa att en annan kille försökte skrapa bort klistermärket från permon för att han trodde att nån försökte jävlas med mig och satt dit det med flit.

Ja, ja, låt dom hålla på, snart har dom lekt färdigt!

Nä dax att slå sig ner framför tv:n!
                                                 
                                                                                PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0