Yes, dom hänger i ett tag till!

Efter en gårdagskväll där jag fortfarande undrar hur jag överlevde utan hjärtattack, fick vi till slut jubla över en seger i COOP Arena, det är inte ofta. Så idag blev det till att stå i kö i en timme för att få plåt till imorgon. Och matchen ska, hör och häpna, äntligen få gå av stapeln i Globen!!! Ingen kan va lyckligare än jag! Äntligen slipper vi sunk-hovet (och där kanske jag blev avstängd från Hovet på livstid), men det är precis så jag känner.

När vi skulle äta på sushi-resturangen efteråt hände nåt väldigt märkligt. Har precis satt oss till ro och ska börja äta, när soppan som man alltid får som förrätt, glider mot min sida av bordet utan att nån rör den! Både jag och syrran stirrar som två fån på sopptallriken, och jag backar ifall den ska ramla över kanten. När vi sen kommer hem ska vi koka tevatten och när vi ska lyfta av kannan för att hälla upp vattnet, ramlar plattan som den står på, i golvet av sig självt. När vi så slutligen ska hälla upp våran middags-pasta, går handtaget på durkslaget av, så all pasta höll på att flyga i golvet! Neej...jag tror inte på spöken...det är bara en helt vanlig dag i systrarna Ingres liv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0