Jag har fastnat med händerna i marken...

....och i minnet från en mardröm.

Faktiskt min absoluta favoritlåt just nu! Älskade Melissa♥!!

ÅÅh, vad längesen jag bloggade nu, men det mesta av min tid har faktiskt spenderats på diverse sjukhus. Inte så kul men så är det när man har 5 åkommor på en gång.

I Lördags tror jag jag hade årets bästa dag! Jag var på Djurgårn-Timrå och efter den var det autografskrivning. Det finns inga ord för hur underbart det var att få se bästa storebrors leende igen! Det var säkert 5 år sen sist, och nu vill jag verkligen att han aldrig mer ska lämna oss!! Fick säga hej till världens bästa målis också, äntligen!!

Hur har jag nånsin trott att jag skulle kunna leva utan hockeyn???


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0