NHL-Premiär!!!

Wiiii!! Vilken otrolig tur jag har nuförtiden!! Först var jag och hämtade mina musikalbiljetter på Oscars igår, och då kunde man inte använda presentkortet på ticnet där. Och eftersom det går ut den sista oktober var jag ju tvungen att hitta nåt annat att gå på. Så jag tog en vild chansning och ringde till Globen. Och jo, dom hade biljetter kvar till NHL-premiären ikväll. Då blev det plötsligt inte så svårt att göra av med ett presentkort på 500!!!

Jag är bara sååå lycklig!! Jag ska hem till mitt älskade Globen ikväll!!! Och få se Henke Lundkvist i mål dessutom, det var inte igår. Virrpanna av hög klass är jag också då jag totalt missade hockeyn igår, fast det var torsdag och allt. Och Robin gjorde mål. Och Stefan stod i mål i Timrå dessutom. I´m sorry guys!! Snacka om att vara totalt insnöad på mina underbara Spotifylistor!! Men det kanske bara är mänskligt att jag också kan glömma hockeyn nån gång...

ÅÅÅHHH, vad jag längtar till ikväll!!!

Ha en härlig helg!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0