Udda biobesök

God Onsdags-morgon! Kom på att jag glömt berätta om mitt biobesök. Man måste ju alltid åka ganska tidigt för att lösa ut biljettern när man sitter i rullstol. Så jag satte mig i salongen redan fem över sex. Det konstiga var att det aldrig kom nån annan, och jag tänkte förskräckt - ska vi bli själva? Men så kom det några par...ööh...ok, alla var över 70. Hade vi gått in på fel salong? Men sen förstod jag. ALLA där inne (utom jag), gick dit för att se Sven-Bertil Taube, jag var den enda som gick dit för att se min lilla "Anna", Rebecca Ferguson, som inte är så liten längre. Filmen var väl sådär, eftersom den handlade om en pensionär, men det var underbart att se henne igen i alla fall, även om man tydligen gick på bio med PRO-föreningen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0