Ny vecka

Det har hänt så mycket sen jag skrev sist. Först var jag på en helt underbar avslutningskonsert med The Ark, där jag tror vi slog publikrekord på Grönan igen. När Ola sjöng: "One of us gotta die yong" var inte ett öga torrt, och det är mer äckligt sant än nånsin. Har varit med om 3 hemska dödsfall den här månaden, nu får det verkligen räcka.
Tur som få hade jag också då jag fick biljett till våran första hemmamatch. Det var så skööönt att komma dit och se alla!
Själv har jag fått en inte alltför kul åkomma, får se hur lång tid det tar innan jag kan sitta en hel dag igen. Jag som HATAR att ligga i sängen mer än absolut nödvändigt.
Tur att jag har ett kul derby att se fram emot på tvn ikväll!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0