Boken är min bästa vän!

Oj, så länge sen det var nån aktivitet här. Men det är ju faktiskt sommar..och os...och mamma och pappa har varit här i fyra dagar, så jag är väl kanske lite ursäktad?
Och sen har jag läst...och läst igen...och igen. Jag har plöjt tre böcker på mindre än en vecka och den bästa av dom är definitivt den här:!
Åh, herrejisses, jag hade glömt hur det är att befinna sig i ett pudelrockande 80-tal med världens bästa hårdrocksband på scen. Tack för att du påminde mig, Kee Marcello!!
Och så har jag läst den här:Anders Tengner, du är och förblir den bästa journalisten på jorden!! Nu väntar jag bara på att Kee Marcello-boken och den här:
ska dyka upp i min brevlåda från Adlibris, så är min lycka total! Jag har väntat i 10 år på Europes självbiografi, och så dyker det upp två på ett år.
Vill ha NU, NU, NU!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0