Nu har dom kommit!!!

ÅÅÅH!!! Nu är dom här!!! Titta bara:
ÅÅÅH! Jag önskar jag kunde krypa upp i skinnsoffan, lägga en fleecefilt över benen, öppna världens största chipspåse, ladda "The Final Countdown"-plattan i Spotify, och försvinna från världen i två dygn. Men permobilen och köksbordet får väl duga, antar jag.
 
Smartheadet Maria fattade inte att två sms betyder två leveranser på posten, så jag fick åka dit och hämta böcker två ggr idag, men vad gör man inte för sitt favoritband och för 3 dygns njutning??
Det var meningen att jag skulle åka på Iggy Pop ikväll på Grönan, men ingenting kan slita mig från mina nya dyrgripar.
 
Hejdå världen, vi syns efter helgen!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0