Europe!

Ok, ni har gjort det igen - fått mig att förstå vad som är meningen med livet och varför jag blev pudelrockens fan nr 1. Europe, ni är magiska! Det finns inga ord, det går inte att jämföra er med nånting annat i hela världen.Det var ett fantastiskt 30-årsjubileum och det var en ynnest att få dela det med er! "Ni som är här är verkligen våra fans va? Jag menar det är ju så mycket man ska fixa nuförtiden: barnvakt, hundvakt, och kattvakt" inledde Joey då det bara kom 2777 personer på konserten. Nästa klassiska kommentar var " Nu sitter vi i erat vardagsrum" och så spelade dom "Drink and a smile" och "Open Your Heart" akustiskt. Inte ett öga var torrt. Och Ian använde sin pall som trumset. Roligaste kommentaren annars var när Joey sa: "Den här killen tror att "Cherokee" ligger på "Bag of Bones". Ok...". Är han född igår eller, tänkte jag då.

Det fanns bara en sak att klaga på förresten, vart var "Cherokee" och "Ninja"?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0